​Koordynator kontroli zarządczej w administracji publicznej

pikwStudia realizowane są wspólnie z Polskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej.

Cele studiów

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do świadomego wspomagania organizacji w osiąganiu jej celów, zgodnie z oczekiwaniami stawianymi przed nowoczesną administracją. Studia pozwalają poznać i zrozumieć najistotniejsze komponenty związane z zarządzaniem organizacją oraz wymaganiami stawianymi przez ustawę o finansach publicznych w zakresie ustanowienia systemu kontroli zarządczej.

Studia umożliwiają zdobycie umiejętności skutecznego wdrażania i monitorowania systemu kontroli zarządczej w organizacjach rządowych i samorządowych. Absolwenci pozyskają wiedzę w zakresie rozpoznawania  i zwalczania zagrożeń w osiąganiu celów organizacji, skutecznej komunikacji oraz pozyskiwania informacji zwrotnej.

Odbiorcy studiów

Pracownicy administracji publicznej, osoby odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i monitorowanie stanu kontroli zarządczej, w tym za zarządzanie ryzykiem oraz audytorzy wewnętrzni.

Forma prowadzenia zajęć

Wykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje.

Prowadzący

Certyfikowani audytorzy wewnętrzni – praktycy w zakresie wdrażania i oceny systemów kontroli wewnętrznej, specjaliści od zarządzania ryzykiem oraz kadra naukowo-dydaktyczna Uczelni.

Certyfikaty / Świadectwa / Dyplomy

Absolwenci otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych, certyfikat potwierdzający kompetencje Koordynatora kontroli zarządczej w administracji  II Stopnia PIKW oraz wpis na Krajową Listę Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych prowadzoną przez PIKW Sp. z o. o.

Ramowy plan studiów

  • Wprowadzenie do systemów kontroli wewnętrznej
  • Środowisko kontroli wewnętrznej
  • Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w organizacji
  • Zamówienia publiczne
  • Rachunkowość finansowa i zarządcza
  • Mechanizmy kontroli systemów informatycznych
  • Informacja i komunikacja
  • Audyt wewnętrzny w organizacji
  • Wykrywanie oszustw i nadużyć
  • Seminarium dyplomowe

Czas trwania i forma

Studia trwają dwa semestry i prowadzone są w formie niestacjonarnej. Dwudniowe zjazdy odbywają się średnio co dwa tygodnie w soboty i niedziele.

Wymagane dokumenty

  • dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • kopia dowodu osobistego
  • dwie fotografie (format jak do dowodu osobistego)
  • kontrakt między Uczelnią a Kandydatem
  • dowody opłat czesnego oraz za  postępowanie związane z przyjęciem na studia. 

Opłaty

  1. Za postępowanie związane z przyjęciem na studia - 100 zł jednorazowo
  2. Czesne
    za całe studia: 4400 zł.
    Przy opłacie jednorazowej – zniżka 5%.
    Absolwenci PWSBiA – zniżka 15%.

Informacje, zgłoszenia, kontakt

Biuro Studiów Podyplomowych i Kursów
Budynek "A", pok. Ap-109 (I piętro)
T: 22 559 22 39
E: akossowska@pwsbia.edu.pl
E: podyplomowe@pwsbia.edu.pl
Formularz zgłoszenia kandydata na studia podyplomowe
Dane Kandydata:*
Kierunek:

Jak dowiedziałeś/łaś się o naszej uczelni?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu otrzymania odpowiedzi na pytanie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Kontakt

Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych,
Komputerowych i Medycznych

ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa

CENTRALA: 22 559 20 00
FAX: 22 559 22 60
E-MAIL: pwsbia@pwsbia.edu.pl

INFORMACJE O UCZELNI / REKTUTACJA:  
T: 22 559 21 05
T: 22 559 21 06
T: 22 559 22 35
E: rekrutacja@pwsbia.edu.pl

Copyright © 2018 - PWSBiA